Vracení a stížnosti

Špatná velikost❓


                      Barva vám nevyhovuje❓
             

                                                            Nebo možná nějaký jiný důvod❓

                                                                                                           Nebojte se❗❗❗❗

 

👉 Než výrobek vrátíte, nezapomeňte, že jej vždy můžete nejprve vyměnit za jiný.

 

 

Pokud chcete výrobek vyměnit (stejný výrobek v jiné velikosti):

1.Zakoupený výrobek zabalte v nepoškozeném stavu a v původním obalu s veškerým obsahem.

2.K balíčku přiložte doklad o výměně - klikněte zde pro tisk, který bude obsahovat tyto informace: číslo objednávky, údaje o osobě, která výrobky zakoupila, název výrobku, množství, které chcete vyměnit, a informace o tom, kterou velikost chcete vyměnit.

3.Odeslat balíček na naši adresu:

Olza Logistic - Modern Company
Karvinská 1897
737 01 Český Těšín

Využijte jakoukoli kurýrní společnost, která vám nejvíce vyhovuje, např. Českou poštu.


4.Po obdržení balíčku vám ihned zašleme produkty na vámi uvedenou adresu.

5.Vy hradíte náklady na dopravu na naši stranu a my hradíme náklady na dopravu na vaši stranu.

 

👉 Vrácení výrobku

V souladu s platnými právními předpisy máte do 14 kalendářních dnů ode dne doručení objednaného zboží právo na jeho vrácení bez udání důvodu v rámci odstoupení od smlouvy, a to podle obecných pravidel vyplývajících z předpisů o uzavírání smluv na dálku.

Vrácený výrobek nesmí nést stopy používání. Pokud tato podmínka není splněna, výrobek nebude přijat. Spotřebitel nese náklady na dopravu, balení a další náklady na vrácené zboží prodávajícímu.

Na odstoupení od smlouvy není nárok, pokud:

služby, které společnost v plném rozsahu (se souhlasem kupujícího) provedla před uplynutím 14denní lhůty pro odstoupení od smlouvy.
předmět, který byl vyroben na individuální objednávku (např. šaty šité na míru, tričko s logem, výšivka na oděvu),
věci, které se rychle kazí nebo mají krátkou trvanlivost.
předmět dodaný v zapečetěném obalu, který nelze po otevření obalu vrátit z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů, pokud byl obal po dodání otevřen (např. ochranné masky),
předmět, který je po dodání vzhledem ke své povaze neoddělitelně spojen s jinými předměty (např. knoflíky u oděvů),
služby, kdy zákazník výslovně požádá obchodníka, aby k němu přijel za účelem naléhavé opravy nebo údržby.

 

Pokud chcete výrobek vrátit:

Zakoupený výrobek zašlete zpět v nepoškozeném stavu a v původním obalu s veškerým obsahem.
K balíčku přiložte doklad o koupi a písemné prohlášení, ve kterém uvedete přání vrátit výrobek a informace o objednávce, číslo účtu, kontaktní údaje.
Do 3 pracovních dnů od obdržení zásilky zkontrolujeme stav vráceného výrobku (zda nenese známky používání, není poškozený nebo zničený a zda je v původním obalu s veškerým obsahem).
Pokud nezaznamenáme žádné kontraindikace, vrátíme vám peníze na přiložené číslo účtu do 7 dnů. V případě platby kreditní kartou bude částka vrácena na kartu. Pokud bude vrácení výrobku odmítnuto (z důvodu poškození výrobku nebo známek používání, chybějící dokumentace), oznámíme vám na uvedenou e-mailovou adresu, že vrácení výrobku nebylo přijato. Do 7 pracovních dnů zašleme výrobek zpět na uvedenou adresu pro vrácení zboží, a to na náklady spotřebitele (náklady na dopravu).

 


👉 Stížnosti

Před přijetím zásilky vždy zkontrolujte, zda nebyla poškozena při přepravě.Pokud má balíček viditelné vnější poškození, doporučujeme odmítnout jeho převzetí a poté nás kontaktovat na telefonním čísle: +48 783165510.


Po zaplacení vybrané částky a převzetí balíku je možnost otevřít balík za přítomnosti kurýra - v případě nesrovnalostí se sepíší nesrovnalosti, které jsou podkladem pro další reklamaci.

Pokud se ukáže, že zakoupené zboží má výrobní vady nebo neodpovídá popisu, postupujte podle níže uvedeného reklamačního postupu:

Zašlete nám výrobek, který chcete reklamovat, a přiložte písemné prohlášení, ve kterém podrobně popíšete důvody reklamace výrobku, formu náhrady škody a také adresu pro vrácení zboží a číslo účtu, na který vám budou vráceny peníze (v závislosti na rozhodnutí obchodu).
Do 14 dnů od obdržení zásilky vás budeme e-mailem nebo telefonicky informovat o výsledku reklamačního řízení.
Pokud bude stížnost vyřízena kladně, do 14 pracovních dnů od data rozhodnutí vám uhradíme náklady, které vám vznikly: opravu reklamovaného výrobku, zaslání nového výtisku výrobku nebo vrácení peněz.
Pokud je reklamace neoprávněná, poskytneme vám podrobné odůvodnění našeho rozhodnutí a do 14 pracovních dnů vám výrobek zašleme na naše náklady. V případě platby platební kartou bude částka vrácena na kartu.
V případě pochybností nás kontaktujte na adrese: office@modernbhp.cz nebo telefonicky: +48 783165510. Poradíme vám, jak rychle a hladce podat stížnost.

nahoru
Shop is in view mode
Zobrazit plnou verzi stránky
Sklep internetowy Shoper Premium